Stedelijk zwembad Aalst 'Aquatopia

Aquatopia duikt in de wereld van digitale communicatie!

Behoefte van de klant

Tijdens de verbouwing van het stedelijk zwembad van Aalst ‘Aquatopia’ werd, naast het beperken van de CO2-uitstoot, ook ingezet op digitalisering. Onze vaste partner WESTERSTRAND Europe kreeg de opdracht om een geschikte visuele oplossing te voorzien met oog op de acties die in het zwembad worden georganiseerd en de 7 clubs die actief zijn in verschillende disciplines.

Onze oplossing

De grondige facelift van het stedelijk zwembad was dan ook een unieke kans om twee LED schermen van maar liefst 6m² te integreren inclusief aangepaste software van WESTERSTRAND Europe. Daarmee biedt het LED scherm, naast standaard functies, ook de mogelijkheid om in te spelen op de diverse disciplines. Wow, wat een transformatie en modernisering van de volledige accommodatie!

  • Type: Twee BrightBoard Indoor AdScreens
  • PixelPitch: 4.8 mm
  • Afmeting: 3.000 mm x 2.000 mm per scherm
  • Resolutie: 259.584 pxls per scherm

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.