Odette Lunettes

LED schermen die alle passanten op de Meir teasen.

Behoefte van de klant

Aandacht trekken, indruk maken en klanten teasen. Dat doet Odette Lunettes, van founder Eline De Munck, niet enkel met hun fashion eyewear maar ook met aantrekkelijke reclame. Promovideo’s en commercial die 100% aandacht verdienen op een geschikte platform. Niet enkel voor bezoekers in de winkel, maar ook voor alle passanten die op de Meir lopen.

Onze oplossing

Voor de opening voor de winkel van Odette Lunettes op de Meir installeerden we een (tijdelijk) LED scherm in de showroom. Dit gaf niet enkel een extra meerwaarde tijdens hun eerste evenement, maar ook alle passanten op de Meir konden van buitenaf het LED scherm zien flitsen.

De meerwaarde was meteen duidelijk, daarom besloot Odette Lunettes om 9 LED schermen te installeren achter het raam van hun concept store. Er werd gekozen voor rental panelen zodat deze makkelijk op andere locaties kunnen opgebouwd worden.

  • Type: BrightBoard AdScreen Outdoor SMD
  • Pixelpitch: 5.9 mm
  • Afmeting: 8 stuks van 1.000 mm x 2.0000 mm
  • Totaal: 16m²
  • Resolutie: 800 pxls x 400 pxls = 320.000 pxls

Media

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.