De Lijn

Optimaal informeren tijdens wegenwerken dankzij 4 BrightBoard AdScreens!

Behoefte
van de klant

De Lijn Antwerpen en Engie Fabricom zochten een oplossing om de reizigers optimaal te informeren tijdens de 3-jaar durende werken aan de Rooseveltplaats.

Onze oplossing

Na een grondige studie en diverse overleggen met alle partijen werd er besloten over te gaan tot de installatie van 4 BrightBoard AdScreens op een verplaatsbare betonsokkel met de bedoeling deze te verplaatsen naar gelang de vordering van de werken. Samen met de IT-dienst van De Lijn werd er een URL ontworpen zodat de real-time doorkomsttijden perfect kunnen worden getoond op de schermen en dit via een stabiele 4G verbinding. Communication is key!

Media

No items found.
No items found.

Vraag een offerte

Trek de aandacht met attractieve en dynamische boodschappen. Genereer meer merkbekendheid en meer omzet.

Offerte aanvragen

Meer omzet
met LED

Download gratis onze e-book en
genereer meer inkomsten voor
jouw bedrijf of sportclub.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.
No items found.
No items found.
No items found.